18 octombrie 2013

DBA Lounge la SCC

Ehehe, DBA Lounge merge mai departe. Ne-am întâlnit ieri la SCC, unde colegul meu Adrian a prezentat chestii "hardcore" de optimizor Oracle. N-aș zice că subiectul a fost foarte "digerabil", în special pentru cei mai puțin familiarizați cu partea de "magie neagră" a serverului Oracle.

Au fost multe rumori de tipul: "ha?", "cum?", "hmmm...", toate ca efect al încordării extreme a neuronilor. Formulele de calcul de pe ultimle slide-uri au fost decisive în a ne determina ca, la final, să mergem să bem. Din păcate eu am fost cu mașina și a am "suferit" cu o sticlă de Stela N/A în față.

Pentru cei interesați, Adrian a "share"-uit deja prezentarea pe SlideShare. Deși nu are poze (știu, și noi am fost dezamăgiți de faptul că nu există fata de la slide-ul 6), sunt multe lucruri interesante care merită studiate în detaliu.


În plus, c-or fi prezentările în sine sau berea de după, mă bucur că suntem tot mai mulți interesați de aceste întâlniri, ceea ce nu poate fi decât... SUPEEER!

Să nu uit, data viitoare Marian ne prezintă ceva super-mega-ultra interesant pe teme de SQL Server. SuCCes! :)

0 commentarii: